۲۷ تیر ۱۳۹۱، ۱۶:۴۹

از ابتدای ماه رمضان؛

فراورده های لبنی به قیمت سال قبل در بازار عرضه می شود

فراورده های لبنی به قیمت سال قبل در بازار عرضه می شود

کرج - خبرگزاری مهر: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از تغییر قیمت اقلام مصرفی به قیمت اسفند سال گذشته و آغاز طرح ضیافت همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

بلال خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره قیمت اقلام مصرفی در بازار همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان گفت: اجرای طرح ضیافت به همین منظور است و شامل توزیع اقلام مورد نیاز شهروندان از قبیل گوشت، مرغ، خرما، تخم مرغ، شیرینی و فراورده های لبنی خواهد بود.

وی افزود: طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در دو نمایشگاهی که در شاهین ویلا و ساوجبلاغ دایر شده است، اقلام مذکور را با قیمت مناسب عرضه خواهد کرد.

خلیلی گفت: علاوه برآن مکانهایی نیز در میادین شهر برای عرضه محصولات و فروش فوق العاده در نظر گرفته شده است و طبق قیمت های مصوب عرضه خواهد شد.

وی افزود: فراورده های لبنی نظیر شیر، ماست و پنیر از جمله اقلامی است که به قیمت سال قبل باید در بازار عرضه شود.

خلیلی یادآور شد: شیر به قیمت 900 تومان، ماست 1.5 درصد به مبلغ یارانه ای و پنیر نیز 2 هزار و 400 تومان به دست مصرف کنندگان برسد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: براساس این تغییرات در قیمت کالا درصدد عرضه مرغ به 130 تن در روز  نیزهستیم تا به قیمت 4 هزار و 700 تومان به بالاتر عرضه نشود.

وی افزود: سایر کالاها نظیر برنج و روغن نیز با قیمت تعاونی اسفند ماه باز خواهد گشت.

کد خبر 1651945

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha